Regulamin Salonu Sherri Hill Polska

  1. Salon Sherri Hill jest salonem sprzedaży.

  2. W salonie obowiązuje serwis , co oznacza, że personel podaje , prezentuje i pomaga w ubieraniu sukien.

  3. Wszystkie suknie w Naszym salonie są egzemplarzami do sprzedaży.

  4. W salonie obowiązują indywidualne wizyty, podane godziny są prognozowane i mogą ulec zmianom ze względu na indywidualne potrzeby Naszych klientek.

  5. Na wizyty indywidualne można umówić się za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie internetowej, mailowo salon@sherrihill.com.pl lub telefonicznie 12 352 33 11

  6. Wizyty indywidualne w salonie są płatne, koszt spotkania to 50zł/ os/ 1 godz.

  7. W przypadku zakupu sukni lub zamówienia, koszt wizyty jest bezpłatny.

  8. Zgodnie z Naszą polityką, zwroty oraz wymiany sukien zakupionych w salonie nie są przyjmowane.

  9. W salonie można skorzystać z dodatkowych usług personalizacji sukien. Usługa ta jest dodatkowa, koszt ustalany jest indywidualnie.

  10. Istnieje możliwość sprowadzenia na indywidualne modelu, którego nie posiadamy stacjonarnie.

  11. Zamówienia indywidualne są produkowane i sprowadzane pod indywidualne potrzeby klienta.

  12. Termin realizacji zamówienia indywidualnego, w przypadku produktu dostępnego w zasobach projektantki wynosi około 21 dni roboczych i może ulec wydłużeniu w zależności od czasu wysyłki. W przypadku sukien produkowanych pod zamówienie termin realizacji jest określany jako przybliżony i może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od salonu

  13. Przy zamówieniu indywidualnym pobierany jest zadatek 100% wartości sukni plus dodatkowy koszt sprowadzenia sukni do salonu.

  14. Wszystkie suknie pod zamówienie indywidualne sprowadzane są z USA.

  15. Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotom ani wymianom. Reguluje to pkt 3 art. 38.

  16. Klient rezerwując termin spotkania w naszym salonie lub dokonujący zamówienia indywidualnego akceptuje postanowienia tego regulaminu.

  17. Pozostałe sprawy regulują przepisy prawa.