Regulamin Salonu Sherri Hill Polska
Salon Sherri Hill jest salonem sprzedaży.
W salonie obowiązuje serwis , co oznacza, że personel podaje , prezentuje i pomaga w ubieraniu sukien.
Wszystkie suknie w Naszym salonie są egzemplarzami do sprzedaży.
W salonie obowiązują indywidualne wizyty, podane godziny są prognozowane i mogą ulec zmianom ze względu na indywidualne potrzeby Naszych klientek.
Na wizyty indywidualne można umówić się za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie internetowej, mailowo salon@sherrihill.com.pl lub telefonicznie 12 352 33 11
Wizyty indywidualne w salonie są płatne, koszt spotkania to 50zł/ os/ 1 godz.
W przypadku zakupu sukni lub zamówienia, koszt wizyty jest bezpłatny.
Zgodnie z Naszą polityką, zwroty oraz wymiany sukien zakupionych w salonie nie są przyjmowane.
W salonie można skorzystać z dodatkowych usług personalizacji sukien. Usługa ta jest dodatkowa, koszt ustalany jest indywidualnie.
Istnieje możliwość sprowadzenia na indywidualne modelu, którego nie posiadamy stacjonarnie.
Zamówienia indywidualne są produkowane i sprowadzane pod indywidualne potrzeby klienta.
Termin realizacji zamówienia indywidualnego, w przypadku produktu dostępnego w zasobach projektantki wynosi około 21 dni roboczych i może ulec wydłużeniu w zależności od czasu wysyłki. W przypadku sukien produkowanych pod zamówienie termin realizacji jest określany jako przybliżony i może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od salonu
Przy zamówieniu indywidualnym pobierany jest zadatek 100% wartości sukni plus dodatkowy koszt sprowadzenia sukni do salonu.
Wszystkie suknie pod zamówienie indywidualne sprowadzane są z USA.
Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotom ani wymianom. Reguluje to pkt 3 art. 38.
Klient rezerwując termin spotkania w naszym salonie lub dokonujący zamówienia indywidualnego akceptuje postanowienia tego regulaminu.
Pozostałe sprawy regulują przepisy prawa.