Regulamin Salonu Sherri Hill Polska

  1. Salon Sherri Hill jest autoryzowanym salonem sprzedaży Projektantki.

  2. W salonie obowiązuje serwis , co oznacza, że personel podaje , prezentuje i pomaga w ubieraniu sukien.

  3. Wszystkie suknie w Naszym salonie są egzemplarzami do sprzedaży.

  4. Goście odwiedzający Nasz salon w godzinach otwarcia są zawsze mile widziani, natomiast gwarancję przymierzenia sukien dają tylko zarezerwowane wizyty. Podane godziny konsultacji są prognozowane i mogą ulec zmianom ze względu na indywidualne potrzeby Naszych klientek.

  5. Na wizyty w Naszym salonie można umówić się poprzez formularz zamieszczonego na stronie internetowej, mailowo salon@sherrihill.com.pl lub telefonicznie 12 352 33 11

  6. Konsultacje w salonie są bezpłatne.

  7. Zgodnie z Naszą polityką, zwroty oraz wymiany sukien zakupionych w salonie nie są przyjmowane.

  8. W salonie można skorzystać z dodatkowych usług personalizacji sukien. Usługa ta jest dodatkowa, koszt ustalany jest indywidualnie.

  9. Istnieje możliwość sprowadzenia na indywidualne modelu, którego nie posiadamy stacjonarnie.

  10. Zamówienia indywidualne są produkowane i sprowadzane pod indywidualne potrzeby klienta.

  11. Termin realizacji zamówienia indywidualnego, w przypadku produktu dostępnego w zasobach projektantki wynosi około 14 dni roboczych i może ulec wydłużeniu w zależności od czasu wysyłki. W przypadku sukien produkowanych pod zamówienie termin realizacji jest określany jako przybliżony i może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od salonu

  12. Przy zamówieniu indywidualnym wymagamy przedpłaty 100% wartości sukni .

  13. Wszystkie suknie pod zamówienie indywidualne sprowadzane są od projektantki z USA.

  14. Zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotom ani wymianom. Reguluje to pkt 3 art. 38.

  15. Klient rezerwując wizytę w naszym salonie lub dokonujący zamówienia indywidualnego akceptuje postanowienia tego regulaminu.

  16. Pozostałe sprawy regulują przepisy prawa.